Hurtige penge i lommen

pengeskole

Hvordan får man hurtigt penge på lommen, når man står og mangler til en ny bil, en lækker ferie eller et nyt køkken? Det er efterhånden blevet svært at låne penge til forbrugsgoder, da bankerne sjældent giver sådanne lån, uden at du skal stille stor sikkerhed eller en fed månedsløn til gode for dem. Hos bankerne har du ofte en lang løbetid med en lav rente til gengæld for sikkerheden, men det er kun for store beløb til køb af bolig og lignende.

For alle os andre, der drømmer om lidt flere penge på lommen til små, men vigtige goder i livet, er der dog en løsning i form at mikrolån, SMS-lån eller kviklån, som de bliver kaldt. Din manglende sikkerhed skal ikke afholde dig fra at få penge på lommen til dine behov, og det  endda hurtigt og nemt. Der er nemlig kommet flere og flere muligheder for at låne penge på nettet, som mange benytter sig af og til mange forskellige ting.

Realisér dine drømme og hold dig oven vande

Står du og drømmer om at tage på en lang ferie og glemme alt om hverdagens jag og stress, kan du låne penge til din tur via de nye internetlån. Det kan også være, at du gerne vil have en ny bil eller en ny telefon, eller at du har mistet dit job og skal klare dig uden en månedsløn i en periode.

Det er der råd for – din løsning kaldes kviklån, SMS-lån eller mikrolån og kommer i mange forskellige former og under forskellige navne, men har alle tilfælles at lånet er af en vis størrelse (typisk under 50.000 kr) og kan optages hurtigt og nemt. Man kan låne pengene på nettet på få minutter, og du skal ikke bruge andet end et NEM-id til at optage lånet, og så får du pengene på hånden.

pengeskole

Løbetid og gebyrer

Lån penge om morgenen og stå ude i lufthavnen om eftermiddagen – og dagen efter ligge på en tropestrand og nyde livet. Du behøver med andre ord ikke at spinke og spare i månedsvis for at komme afsted, men kan løse det hurtigt og nemt.

https://www.mikrokredit.dk/billigt-laan kan du sammenligne de forskellige lånefirmaer og deres udbud af lån – men tjek deres vilkår, priser og gebyrer, inden du låner, da der til gengæld for, at du kan låne hurtigt og nemt, ofte er høje gebyrer på lånet. Nogle gange tilbyder lånefirmaerne også en gebyrfri første måned eller lignende, hvilket kan være fordelagtigt for dig, der ikke har pengene på hånden i dag, men senere på måneden.

Sådan kan du undgå at betale høje gebyrer for dit lån, men stadig realisere dine drømme om tropeferie og strand. Hvis du ikke kan betale tilbage i løbet af den første måned, kan du hos de fleste selskaber selv vælge din løbetid på alt fra 2 måneder til flere år. Men vær opmærksom på lånefirmaernes ÅOP og gebyrer, da de ofte er meget høje i sammenligning med banklån. Deres høje priser er til gengæld for den manglende sikkerhed, du ikke stiller.

Lån i dag og indfri drømmene i morgen!